Vintage Crafting: DIY Detské pohľadnice s okienkami

4/26/2018 09:50:00 PM

Pred niekoľkými mesiacmi som si dala cieľ, že budem viac používať pečiatky. Akosi som ich dlho zanedbávala a tvorila bez nich. Zaujímavé je, že medzi prvými vecami, ktoré som si k scrapbookingu kupovala boli pečiatky, pečiatkovacia poduška a akrylový blok. No ale tomuto zanedbávaniu je koniec. V posledných scrapbookových nákupoch ste si mohli všimnúť úžasné sady silikónových pečiatok a taktiež aj drevené pečiatky so slovenskými nápismi. Veľmi ma zaujali a plánujem pečiatkovať, koľko to pôjde. A aj o tom bude príspevok, ktorý som pripravila pre Vintage Crafting :)

Ale nie je to len o pečiatkách, je to aj o okienkach, ktoré tvoria skvelý priestorový detail na napr. pohľadniciach. Vo svojom návode vám ukážem, ako na to, t.j. ako vytvoriť okienka a ako do nich zakomponovať roztomilé opečiatkované zvieratká.

Materiál a pomôcky na tvorenie mám klasicky od www.organizatorka.sk. Nakoľko e-shop oslavoval narodeniny, tak Maťka prichystala krásny darček pre každého zákazníka - sadu lepenkových výrezov. Keď som to zbadala, bola som unesená, sú nádherné. :) Jednu sadu som už aj minula, časť uvidíte v tomto príspevku a časť v budúcom. A keďže mám u Maťky konexie, tak mi dala hneď zopár tých sád, tak sa teším, kde všade ešte tie ozdôbky využijem :)



Toto je len taká ochutnávka, celý DIY návod nájdete tu. 



S výsledkom som bola nadmieru spokojná. Priania sa mi podarili tak, ako som si to naplánovala a verím, že sa páčia aj vám. Tie papiere, pečiatky a ozdôbky sú úžasné, s nimi musí vyjsť každý projekt :)





Ďakujem, že ste sa dnes u mňa na blogu zastavili a prajem pekné ukončenie pracovného týždňa,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov