Vyfarbovanie pečiatok

3/21/2018 06:43:00 PM

Máte radi vyfarbovanie a máte radi aj scrapbooking? 
Tak poďte tieto dve veci spojiť do jednej kreatívnej zábavy ;)



Pripravila som pre vás inšpiráciu na skvelú zábavu s pečiatkami, do ktorej môžete zapojiť aj svoje deti. V e-shope www.organizatorka.sk sú perfektné pečiatky, ktoré sa na deťmi obľúbené vyfarbovanie hodia a môžete na to použiť obyčajné pastelky či fixky z domu, alebo si v e-shope hodiť do košíka aj farebné podušky a vodný štetec. Deti budú môcť vyfarbovať obrázky a vy ich potom môžete použiť na pohľadnice pre babky, dedkov a ďalších členov rodiny. To by ich potešilo, no nie? Niekedy deťom treba trocha pomôcť a spolupracovať s nimi a vyrobíte si spolu krásne handmade projekty, ktorými urobíte radosť blízkym :) Ale ak aj vy radi vyfarbujete, tak na to deti nepotrebujete a vystačíte si sami :)

PRI TVORBE BUDEME POTREBOVAŤ:
* akrylový blok (v prípade, že budete používať silikónové pečiatky ako ja)
* vlhčené obrúsky (na čistenie pečiatok)
* pastelky (prípadne farebné podušky riediteľné s vodou alebo iný druh farieb či pasteliek)


Nafotila som aj postup, ale je úplne jednoduchý. 
Ja som pracovala z pečiatkami z tejto úžasnej sady. Chcela som si napečiatkovať a vyfarbiť terárium s mušľou a rastlinkami. Nakoľko to má vyzerať, že tá mušľa a kvetináč sú vo vnútri, tak som si musela pomáhať zvlhčeným obrúskom a fixkou, aby som to pekne vytvorila - veď uvidíte na ďalších obrázkoch. 







Obrázky som si napečiatkovala a teraz sa ide k vyfarbovaniu. Musím sa priznať, že pastelky som si kúpila len kvôli tomuto článku. Čím som staršia, tak ma vyfarbovanie a kreslenie nebaví. Keď som bola mladšia, mala som to veľmi rada, dokonca som to vyhľadávala, ale teraz ma to len znervózňuje. Poznáte antistresové omaľovánky? Tak ja by som ich nazvala skôr stresové omaľovánky, lebo už len pohľad na tých milión prázdnych políčok, ktoré treba vyfarbiť, ma stresuje až-až.  :D 



Vytiahla som zo zásob letné papiere a ozdoby z kolekcie Summer Feelings od StudioLight a zakomponovala ich spolu s opečiatkovaným teráriom do letnej pohľadnice.




Milá ozdôbka, však?


Ďakujem, že ste sa dnes zastavili na mojom blogu a prajem pekný večer, 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov