Vintage Crafting: DIY Pohľadnica s efektnou fóliou

1/08/2018 07:02:00 PM

Všimla som si, že otváracia pohľadnica vo formáte A6 je najobľúbenejšou a najvyrábanejšou pohľadnicou, lebo je malá, vhodná do obľúbenej A6 obálky a dobre sa zdobí kvôli svojmu šikovnému formátu. Ja som sa dnes s vami chcela podeliť o jednu malú vychytávku, ktorá takúto pohľadnicu zvnútra ešte viac skrášli a dodá jej zaujímavý efekt. V hlavnej úlohe uvidíte acetátovú fóliu. :)


Na výrobu pohľadnice budeme potrebovať:
* vizitkový papier na základ pohľadnice
* 2-3 rôzne scrapbookové papiere


Odkedy mám tieto vyrezávacie šablóny, neviem sa ich nabažiť. Je to už asi štvrtá pohľadnica, na ktorej som ich použila a mienim pokračovať :D


Sada na horúci embossing nemôže pri tvorení chýbať, aby opečiatkované obrázky a nápisy získali krásny lesk a jemný 3D efekt. 



 



Na fotografii nie je efekt taký viditeľný, ale naživo táto zdobená acetátová fólia ukáže skvele :)


Veľa nápadov pri tvorbe vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov