Vianočné darčeky pre scraperku

1/03/2018 07:52:00 PM

Vianoce sú za nami a všetci sa ešte vytešujeme z darčekov, ktoré sme si našli pod stromčekom. A musím sa priznať, že ja obzvlášť :) Našla som si tam presne to, po čom som túžila a idem sa vám s tým trocha pochváliť.

Mám to šťastie, že som si mohla The Cinch vyskúšať bez toho, aby som ho kúpila. A zamilovala som sa doň. Hneď ako som prvýkrát predierovala prvý zápisník, bola som chytená a veľmi som si ho želala pod stromček. A vďaka Maťke z organizatorka.sk sa mi sen splnil a ja si môžem doma od Vianoc cinchovať na vlastnom Cinchi. Je to tak skvelá pomôcka že až a mám už v hlave nejaké plány, ktoré s ním chcem zrealizovať, tak verím, že sa mi to postupne (kvôli časovej zaneprázdnenosti) podarí. :)
Ak chcete vedieť o viazacom stroji The Cinch viac, kliknite si na môj nedávny príspevok, kde som vám o ňom napísala. A ak som vás navnadila ku kúpe, stačí si kliknúť sem a jednoducho si ho u Maťky objednať. V ponuke má aj špirály, takže na jednom mieste zakúpite všetko a ešte dostanete aj milý darček ;)





A tu je druhá chuťovka, ktorou ma potešil môj priateľ. Nádherná a kvalitná raznica 2 v 1. Kvalitná píšem preto, lebo bez najmenších problémov reže papier vyššej gramáže a nie je tu možnosť poškodenia či zlomenia, ako je to pri klasických razniciach. Presne to som potrebovala, lebo pracujem najmä s papierom nad 250g/m2. A najlepšie na nej je, že robí čipkovaný okraj aj čipku zároveň, môžem si na nej zvoliť, čo chcem rezať a obe varianty sú skvelé. Raznica objednaná samozrejme od organizatorka.sk a ešte má nejaké na sklade. :)


Aha aha, takto vyzerá vyrezaný papier a na raznici krásne vidíte, čo kde treba prekliknúť. Inak dá sa dať aj do OFF režimu, čiže keď s ňou budem niekam cestovať, pekne ju zaklapnem a dole zaistím, aby sa v taške nestlačila prípadne čokoľvek iné.


Pochváľte sa mi, aký skvelý materiál či pomôcky ste dostali pod stromček vy ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov