Scrapbookové nákupy XII

1/17/2018 07:58:00 PM

Nechcem strašiť s Valentínom, ale o mesiac ho tu máme :D A o dva mesiace aj Deň žien, tak som si "musela" vziať nádherné papiere od Pion Design z e-shopu www.organizatorka.sk na tvorenie pohľadníc (nielen) k týmto sviatkom. Niektoré sú čisto mužskou záležitosťou a niektoré sú plné ruží a anjelov. :)

Môj posledný nákup bol len taká chuťovka, tak vám s nákupom rovno pridám aj pohľadnicové inšpirácie. 
Priznám sa, že nad tými červenými papiermi som váhala. Zdali sa mi pekné, ale zároveň trochu gýčové. Nie som veľmi fanúšikom červenej farby, ale povedala som si, že keď s nimi budem na pohľadniciach "šetriť", tak budem veľmi milo prekvapená, ako pekne ukážu. A mala som pravdu (áno, rozprávam sa niekedy sama so sebou :D). Jemné zdobenie ich krásnu tematiku podčiarklo a sú naozaj elegantné. A dôveru som vložila aj do značky Pion Design, ktorí vedia, čo robia a robia to skvele ;)
Mužom sa zase zapáči jednoduché prianie ako pozornosť k Valentínovi. Prípadne im tam vložte nejaký poukaz, aby to bolo prianie a darček v jednom. 


Už sa neviem dočkať, ako všade budem dávať túto pečiatku - obsahuje také univerzálne a milé prianie, že sa hodí takmer všade ;) 


V balíčku som mala ešte aj túto originálnu magnetku. Grafiku na magnetke som spracovala ja a Maťka magnetku ručne vyrobila. Veľmi sa mi páči náš spoločný výsledok a verím, že sa bude páčiť aj scraperkám, ktoré ju dostanú ako darček ;)


E-shop www.organizatorka.sk tieto dni nahadzuje krásne novinky, tak si to nenechajte ujsť ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov