Organizácia môjho tvorivého kútika I

1/21/2018 01:57:00 PM

Už nejaký čas sa snažím usporiadať svoje tvorivé pomôcky tak, aby som v nich nemala neporiadok. Zatiaľ sa mi to úplne nedarí, ale to zato, že nemám riadny tvorivý kútik a veci mám na niekoľkých miestach. Ale to sa za niekoľko mesiacov zmení a preto sa už teraz pripravujem na novú organizáciu svojich vecí. :)

Snúbenec ma k meninám potešil krásnym veľkým organizérom na vyrezávacie šablóny do X-pressu, Big Shotu a iných podobných strojov od www.organizatorka.sk. Môže sa použiť aj na silikónové pečiatky, ale tie mám ja odložené už na inom mieste a nepracujem s nimi veľmi pravidelne. Vyrezávacích šablón mám toľko, že som už o nich stratila prehľad a viem, že ďalšie ešte nakúpim, lebo je to perfektná pomôcka a výrobcovia prídu vždy s niečím novým a krásnym, čo sa skvelo hodí na scrapbookové pohľadnice, albumy či iné papierové projekty. 


Rozmery organizéra sú 24x24cm, hrúbka cca 7 cm a obsahuje 10 priehľadných vreciek s magnetmi. Je veľmi šikovný a ja mám teraz všetky šablóny pri sebe a pekne (poväčšine tematicky) zoradené :) Nakoľko som ho hneď naplnila šablónami, tak si ešte dokúpim ďalšie vrecká a nič mi nebude brániť v nákupe ďalších šablón. 





Fantastický meninový darček, čo poviete? :) Veľmi sa mu teším a prácu mi to na 100% uľahčuje. Nemusím šablóny zhľadávať v ich originálnych obaloch a na stokrát otvárať, ale mám ich na jednom mieste, pekne viditeľné a pevne prichytené na magnetoch.
Ak plánujete reorganizáciu niektorých vašich pomôcok, možno vám takýto nápad na kúpu zakladača či iného praktického organizéra príde vhod ;)
Pekný zvyšok nedele vám praje 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov