Hviezdna pohľadnica

1/13/2018 01:20:00 PM

Ako ste sa dočítali v jednom z predošlých príspevkov, bola som pozvaná ako GUEST DESIGNER (hosťujúci dizajnér) na českú challenge stránku papercards.cz. Pri tejto príležitosti som vytvorila pop-up kartu, ale tá farebná paleta ma tak chytila, že som vyrobila ešte jednu klasickú A6 pohľadnicu len tak :)

Kúpila som si niekoľko kúskov zimných papierov značky Pion Design a StudioLight, s ktorými som tvorila zuž pred Vianocami, ale stále mám zásoby na povianočné, čisto len zimné tvorenie. Okrem papierov týchto značiek som použila hviezdy z bieleho perleťového papiera vyrezané pomocou X-pressu a vyrezávacích šablón, flitre, tekuté perličky a enamelky, bielo-zlatú šnúrku, lepenkové ornamenty, pečiatku so slovenským nápisom a sadu na horúci embossing (podušku na embossovanie, zlatý prášok a embossovaciu pištoľ). Modrý papier je ozdobne vyrezaný pomocou okrajovej raznice 2 v 1, ktorú som dostala na Vianoce. 


Všetok materiál je od www.organizatorka.sk <3 Ak si chcete doplniť zásoby materiálu, neváhajte a klikajte na tento e-shop. Teraz sú tam dokonca povianočné 30-50% zľavy aj na produkty, ktoré sa dajú využívať pri tvorení celoročne ;)



Ďakujem, že ste zavítali na môj blog a prajem vám krásny víkend,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov