Guest designer: Papercards.cz

1/04/2018 08:04:00 PM

Na konci decembra som bola pozvaná Irenkou Vohlídkovou na hosťovanie do jubilejnej 50. challenge papercards.cz. Veľmi som sa potešila a vytvorila pop-up kartu podľa farebnej palety, ktorú som ihneď na to darovala mojej budúcej švagrinke k meninám :)

Toto je farebná paletka, podľa ktorej treba vytvoriť pohľadnicu do challenge, ak chcete vyhrať jednu z (až!) 3 super cien. 


A tu je už moja pop-up karta. Opäť som sa s ňou "vyhrala" a či už vďaka palete alebo aktuálnej zimnej nálade, vyrobila som ju hviezdnu a zároveň v zimnej tematike. 
Použila som vizitkový papier, scrapbookový papier od StudioLight, lepenkové výrezy od Wycinanka, flitre, perličky a iné. Hviezdy som nafarbila na zlato pomocou techniky horúci embossing. Použitý materiál je od organizatorka.sk.




Verím, že sa vám prianie páči aspoň tak ako Evke a neváhajte si aj vy zasúťažiť s papercards.cz. Všetky informácie nájdete na tomto linku. ;)
Pekný tvorivý večer vám praje 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov