Darčekový obal na peniaze

1/18/2018 08:35:00 PM

Na scrapbookových pohľadniciach je najlepšie to, že sa dajú rôznorodo upraviť a zrazu je z nich darčekový obal na peniaze. Jeden taký som tvorila pre zákazníčku, ktorá si prosila svadobné prianie s vreckom na peniaze. :)

Takýto darčekový obal je zdobený zvonka i zvnútra, proste zo všetkých strán. Je väčší ako klasická pohľadnica a uzatvára sa na saténovú stužku. Obsahuje mená mladomanželov, prianie podľa zadania zákazníčky a pekné elegantné zdobenie.


Nájdete na ňom rôzne zaujímavé detaily, prostredníctvom ktorých som z neho chcela urobiť jedinečný darček pre mladomanželov. 


Pri tvorbe mi veľmi pomohol nádherný materiál a šikovné pomôcky od www.organizatorka.sk.



Ďakujem, že ste zavítali na môj blog a ak by ste mali záujem o darčekový obal na peniaze, poukaz na pobyt či lístky do divadla, neváhajte mi napísať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com ;)
Pekný večer vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov