Scrapbookové nákupy XI

12/29/2017 05:36:00 PM

O 2 dni tu máme koniec roka 2017 a ja som si na začiatok nového roka 2018 už pripravila zásoby materiálu od www.organizatorka.sk. A pravdupovediac aj na sviatky, lebo oddychové dni si neviem predstaviť bez tvorenia. :)


Na nový rok som sa pripravila naozaj starostlivo. A aj moji blízki ma naň pripravili parádnymi vianočnými darčekmi, ale o tom napíšem zase nabudúce ... ;)
Nové papiere od Pion Design ma ihneď dostali, ale akonáhle som s nimi vytvorila Levanduľové zápisníčky, tak si ma získali ešte viac, a preto som si zaobstarala ďalšie papiere z tejto kolekcie Scent of Lavender. Pridala som aj papiere z kolekcie The Witching Hour, ktoré sú síce na prvý pohľad halloweenske, ale ja ich využijem pri pánskom tvorení (tie čierno-biele sú veľmi elegantné a vhodné na projekty určené pre gentlemana) a pri jarnom tvorení, lebo tie oranžové a fialkové farby sa k jarnému obdobiu určite hodia.


Lepidlá a lepiace pásky ... kapitola sama o sebe. Asi máte chuť sa ma spýtať, či naozaj používam tieto 4 typy lepidiel. Odpoveď znie: NIE :D Lebo používam až 6 typov lepidiel :D Každý typ je vhodný na niečo iné a nakoľko tvorím rôzne projekty a rôzne ozdoby, tak naozaj využijem všetky typy lepidiel. Na fotografii vidíte obojstrannú lepiacu pásku (žltá), extra silnú obojstrannú lepiacu pásku (červená), 3D penovú obojstrannú lepiacu pásku (biela) a náplne do tavnej pištole. Okrem týchto používam ešte PVA lepidlo a lepidlo v pere. 
Ak by ste mali záujem o napísanie článku na túto tému, kde by som vám vysvetlila, čo a akým lepidlom lepiť, rada vám taký článok pripravím :)
 

Neodolala som ďalším vyrezávacím šablónam k Big Shotu/X-pressu. Vzala som si sadu šablón z kolekcie Winter Feelings, ktorá obsahuje až 8 ks šablón hviezd (4ks sú veľké hviezdy a 4 ks sú malé hviezdy)! Dve najväčšie hviezdy sa dajú rôznym spôsobom obmieňať a viete si vyrezať klasickú alebo ornamentovú hviezdu. Na obrázku môžete vidieť zopár ukážok, ako rôzne sa dajú hviezdy vyrezať. Vyzerá to naozaj krásne a som z nich nadšená! Dokonca aj nejaké ornamentové zvyšky sa dajú využiť.


Ďalšou šablónou sú motýle. Je to šablóna, ktorá je vcelku a na jedenkrát vyreže až 19 ks motýľov. Samozrejme, každý je iný! Ak chcete vedieť, na čo mi to je, keď mám doma už 3 motýlie raznice a 2 motýlie vyrezávacie šablóny ... no motýľov proste nikdy nie je dosť! A títo drobní sú veľmi rozkošní, veď uvidíte na mojich projektoch :D


V nákupe som mala ešte farebné šnúrky a papierové rozetky na skrášlenie projektov.
Idem sa ja vytešovať z nového materiálu a vytvoriť niečo pekné, aby som sa vám po sviatkoch mohla pochváliť ;)
Krásne prežitie Silvestra vám zo srdca želá
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov