Pestrofarebný svadobný plánovač

12/28/2017 04:04:00 PM

A tu je ďalší z vianočných darčekov, ktoré som vyrábala pre kamarátky. Tento konkrétne som vytvorila úplne od základu pre moju budúcu švagrinú, ktorá plánuje na rok 2018 svadbu :)

Svadobný plánovač je personalizovaný a urobený pre ňu a jej snúbenca na mieru (zvonka síce nie, ale zvnútra na 100%). Takto si šikovnejšie spravia zoznam hostí, zapíšu všetko dôležité, čo chcú ešte vybaviť, vytvoria svadobné menu a naplánujú všetky veci týkajúce sa svadby.


Vo vnútri sú aj vrecká na útržky, obrázky a vizitky, prípadne aj na fotografie napr. z rozlúčky so slobodou ;)


Plánovač je zviazaný špirálou a túto väzbu som docielila pomocou stroja The Cinch. Všetok materiál a pomôcky, ktoré som pri tvorbe použila, mám od www.organizatorka.sk :)




Tu je malé nazretie dovnútra :) 




Celý plánovač so všetkými detailami som nefotila, to je už len pre oči snúbencov a tých, ktorým ho snúbenci ukážu :) 
Krásne pokračovanie sviatkov vám praje 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov