Zimno-vianočné pohľadnice v škandinávskom štýle

11/16/2017 08:38:00 PM

Minulý rok mi po Vianociach zostali bohaté zásoby vianočného materiálu a ja som ich s radosťou vytiahla zo skrine a hrabala sa, čo tam všeličo mám. Samozrejme až po nákupe nového materiálu, aby som náhodou nemala pocit, že mi nič už netreba :D A našla som tam aj niekoľko krásnych papierov z kolekcie Loft Christmas od UHK Gallery. Čo sa dialo potom vám vravieť ani nemusím :D

Pamätám si, prečo som ich minulý rok nepoužila. Nekopla ma múza, že čo a ako s nimi vytvorím. Veľmi sa mi páčili, ale napadlo mi, že sivé Vianoce? Všetkým sa páči červeno-zeleno-zlatá klasika a nebola som si istá, že svojich priateľov a známych poteším práve takýmito pozdravmi. Ale tento rok som na ne hľadela úplne inak a do 2 hodín som mala na stole hotové tieto pohľadnice. Šlo to samo, ani neviem ako a zbožňujem ich. :) Až po tvorbe som si uvedomila, že wow, veď oni majú aj škandinávsky šmrnc! ;)






Ako vždy, aj teraz som pracovala s materiálom od www.organizatorka.sk - od papierov, cez vellum (pergamenový papier) až po ozdôbky (šnúrky, rolničky, lepenkové výrezy) a pomôcky (X-press, vyrezávacie šablóny, pravítko, lepidlá).
Bambuľkovú čipku mám z miestnej galantérky a je dokonalá. Nabrala som si hneď niekoľko metrov, aby som to dala všade, kde sa to zmestí :D



V súťaži o najrozkošnejšiu scrapbookovú ozdôbku u mňa tento rok na plnej čiare zvíťazilo toto vianočné svetielko :)


Bavia ma tieto nevšedné vianočné farby a verím, že budú tešiť aj obdarovaných. Predsa len aj tie tyrkysovo-hnedé pohľadnice tvorené zo stavebníc nie sú úplná klasika a sú úžasné :)
Krásny predĺžený víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov