Vintage Crafting: Pečiatkovo-stavebnicová romantika

10/09/2017 09:05:00 PM

Pred pár dňami som navštívila Maťku vo vzorkovni (www.organizatorka.sk) a viete si predstaviť, že naprázdno som odtiaľ v žiadnom prípade neodišla. Skôr naopak. Takmer ma musel odniesť nákladiak. Môžete sa tešiť na ďalší článok Scrapbookové nákupy, ktorý zverejním už o pár dní. Priniesla som si od nej kopec kúskov krásneho materiálu a hlavne trojicu srdcoviek – stavebnicu, pečiatky a lepenkové ozdoby. Čo som z toho vykúzlila? Čítajte ďalej ;)


Papierovú stavebnicu na výrobu (nielen) pohľadníc som si vybrala romantickú ružovo-ružovú, lebo už mám doma niekoľko typov, ale žiadna nie je dosť ružová :D Z novinkových pečiatok so slovenskými nápismi som od radosti nevedela, čo vziať, ale vyhrali to tieto dve a ďalšie sú vianočné, takže sa s nimi ešte pochválim na vianočných projektoch. Lepenkové ozdoby som hrala hrsťami, ale na dnešných pohľadniciach som použila najmä krásny darček k nákupu od Maťky – nepredajnú vzorku lepenkových ozdôbok.


Ďalej som pri tvorbe použila kraft papiere na základ pohľadníc, samolepiace perličky, mini štipček, flitre, šnúrku a kovovú ozdobu. Najšikovnejším pomocníkom mi bolo PVA lepidlo a obojstranné lepiace vankúšiky pre 3D efekt. Všetko vymenované nájdete TU.


Výsledkom môjho tvorenia sú (zatiaľ) 3 romantické pohľadnice vo vintage štýle. Už tá farebnosť napovedá, že sú to skvelé priania pre sestru, kamošku, maminu, starú mamu, kolegynku či inú ženskú dušu, na ktorej nám záleží :)
  



Stavebnice sú stále krajšie a krajšie a síce ich mám doma už niekoľko, stále chcem tvoriť s novými tematikami. Ak ste nečítali moje predošlé články na túto tému, tak sa vám priznám, že mám: dve vianočné stavebnice, dve provensálske (jedna z nich je na pop-up pohľadnice), jednu detskú, jednu romantickú vo vintage štýle, jednu chalk, jednu vidiecku v štýle Home&Happiness a jednu industriálnu. Uf, 9 papierových stavebníc plus tá, z ktorej som dnes tvorila, čiže 10 papierových stavebníc. Nikomu to neprezraďte, lebo zásoby scrapbookového materiálu sa neprezrádzajú :) Ak ste ma tromfli, napíšte do komentára číslo,nech sa cítim lepšie :D 






Nápisy som nepečiatkovala tradičným spôsobom, ale som ich upravila pomocou techniky horúci embossing. Nápisy sú perfektné a hodia sa na každú pohľadnicu.


Ďakujem, že ste si aj dnes prečítali môj príspevok a verím, že som vás nakazila touto stavebnicovo-pečiatkovou romantikou ;)

You Might Also Like

0 komentárov