Vintage Crafting: Challenge 5/2017

10/08/2017 06:08:00 PM

Včera bol Svetový deň tvorby pohľadníc (Cardmaking Day), čo znamená, že všetky scraperky sveta ho oslávili "pohľadnicovaním". Aj my v tíme Vintage Crafting ;)

Pri tejto príležitosti sme vyhlásili novú challenge na blogu Vintage Crafting, ktorej podmienka je tvorba pohľadnice podľa sketchu. Sketch navrhla Maťka a dá sa poňať naozaj rôznorodo - treba ho brať ako nápad, ktorý doplníte vlastnou fantáziou. Všetky potrebné informácie, sketch aj práce dievčat z dizajn tímu si môžete pozrieť v tomto príspevku.:)


Ja som tvorila jesennú pohľadnicu postupom, ktorý som vás dopodrobna vysvetlila v tomto fotonávode
Pri tvorbe som použila: kraft papier na základ pohľadnice, scrapbookové papiere značky UHK Gallery, biely perleťový papier, čipku, šnúrku, vellum, pečiatku (nápis Krásny deň), drobné lepenkové ozdôbky, flitre, perličky, tekuté enamelky a to najdôležitejšie - Big Shot spolu s vyrezávacími šablónkami (prešívaný štvorec, rôzne typy listov a žaľud). Skvelými pomôckami mi boli ako vždy obojstranná lepiaca páska a 3D obojstranné lepiace vankúšiky. Úplne všetko vymenované je z e-shopu www.organizatorka.sk :)



Pohľadnica nesie krásne jesenné farby ako zelená, oranžová, hnedá, béžová a zlatá. Nápis som vytvorila pomocou pečiatky, embossovacieho prášku a embossovacej pištole technikou horúci embossing. 


Do e-shopu organizatorka.sk pribudli nové pečiatky s univerzálnymi SLOVENSKÝMI nápismi (aj s vianočnými, ak sa už chystáte na vianočné tvorenie), ktoré sú fantastickým pomocníkom pri tvorbe. Nájdete ich TU. Alebo dve môžete vyhrať aj v tejto CARDMAKING CHALLENGE. 
Ja som na túto pohľadnicu použila nápis KRÁSNY DEŇ, ale včera mi pribudli do zbierky ďalšie nápisy, ktorým som neodolala a čoskoro vám ich ukážem v ďalšom scrapbookovom nákupe i v tvorbe.


Nezabudnite sa zapojiť do challenge a hrať o krásnu výhru ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov