Srdiečkový prútený venček

10/23/2017 10:36:00 AM

Opäť tu mám článok z kategórie Ozdob si sám. Ale nie srandujem, i keď by som takú kategóriu asi ozaj mala na blogu zaviesť :) Kúpila som si v jednom obchodíku obyčajné prútené srdiečko a síce bolo pekné aj samé o sebe, ja som už o ňom zmýšľala scrapbookovo a jesenne som ho ozdobila. Detaily výsledku si môžete pozrieť ďalej v článku ;)



Všetko som lepila tavnou pištoľou, aby to hneď zaschlo a pevne držalo na nerovnom povrchu venčeka.


Venček som darovala priateľovej mamine, aby si ho niekde zavesila a robil jej radosť počas jesene. Potešte svojich blízkych aj vy, a keď si neviete niečo sami vytvoriť, tak jednoducho ozdobte zakúpenú vec a dostane krásny šmrnc handmade a originality :)
Pekný víkend vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov