Scrapbookové nákupy VII.

10/13/2017 06:59:00 PM

Prvú októbrovú sobotu som si urobila výlet do vzorkovne e-shopu www.organizatorka.sk do Pezinka, nakoľko som tam mala individuálny kurz Ako si vytvoriť blog a zároveň plnú krabicu materiálu, ktorý som si naobjednávala. Dnes vám ukážem, čo všetko som si musela zaobstarať ;)

Tie sa u mňa míňajú ako na bežiacom páse. Niekto by si myslel, že ich jem, keď tak rýchlo miznú. Svadobné, detské, 3D ozdoby do exploding boxov, univerzálne nápisy a už aj vianočné. Z každého rožku trošku.


Touto nepredajnou vzorkou lepenkových ozdôbok mi Maťka urobila veľkú radosť, lebo sú parádne! Je to darček k objednávke, takže ak u nej čo-to nakúpite, možno si ju nájdete v balíčku aj vy ;)


Neodolala som bielym papierom s embossovanými bodkami (akoby vypuklinky), dievčatkovskej sade krásnych papierov s rôznymi efektmi (fóliované, glitrované, štrukturované) a romantickej papierovej stavebnici. Moju tvorbu s ňou ste už mohli vidieť v tomto príspevku. Je sladká a vo vintage štýle, niektoré obrázky naozaj nemajú chybu a vyzerajú ako živé, napr. štipčeky či výšivky.


Na tvorenie potrebujem celú kvetinovú záhradu. Tieto kvety mi v nej už chýbali, tak som si ich šla natrhať do e-shopu.


Za posledné dni ich v e-shope toľko pribudlo, že som mala problém rozhodnúť sa, ktoré si vezmem. Klamala by som, keby tvrdím, že pri týchto to skončilo. Úžasné slovenské nápisy, ktoré sa vám hodia pri tvorení v bežný deň, k sviatkom i k Vianociam. Jednu som hneď vzala do práce a ďalšie využijem na svoje scrapbookové projekty, o ktoré sa podelím na blogu. 
Ak sa rozhodnem na Vianoce piecť, tak na mňa čakajú aj pečiatky Najlepšia dobrota, Napečené s láskou a iné, pomocou ktorých urobím visačky na krabičky či na poháre, kde ich zabalím.


Verím, že sa vám nazretie do môjho nákupu páčilo a možno vám aj pripomenulo, čo nutne potrebujete ;)
Pekný víkend vám praje 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov