Baby girl exploding box

9/11/2017 09:31:00 PM

Nenechalo to na seba dlho čakať a opäť je tu príležitosť potešiť čerstvých rodičov milým exploding boxom :) Kolegynke sa narodilo dievčatko, preto som využila šancu a vytvorila krabičku vo vintage štýle s krásnou 3D kolískou vo vnútri.

Krabičku som bohato ozdobila nádhernými vintage papiermi a obrázkami od značky Pion Design v bábätkovskej tematike, lepenkovými výrezmi, bavlnenými a saténovými stužkami, kvietkami, lístkami, tekutými enamelkami, gombíkmi a ďalšími drobnosťami. Takýto krásny materiál nájdete v mojom najobľúbenejšom e-shope ;)






Vnútro exploding boxu som ozdobila obrázkami z papierovej kolekcie, lepenkovými ozdobami a mašličkou, ktorej výrobu som vám ukázala v tomto príspevku. Veľa som vrstvila, takže 3D samolepiace vankúšiky išli na odbyt, ale to je už u mňa klasika :) 
Tie dokonalé zaoblené štvorce zvonka i zvnútra boxu som si vyrezala z papiera na mojom X-presse pomocou vyrezávacích šablón a majú aj prešívané okraje - na fotkách to žiaľ nevidno.


Do vnútra som dala parádnu 3D kolísku, ku ktorej som pripevnila vílu. Tá tam pôvodne nebola, ale keďže som mala v pláne do vnútra kolísky ešte vložiť papierové dieťatko, tak mi napadlo, že víla bude skvelým doplnkom. Je to predsa symbol bielej mágie a dobrého srdca ;) Tak som tam chcela vsunúť túto myšlienku - nech je bábätko ochraňované a splní sa mu všetko, po čom bude túžiť.


Verím, že sa vám môj príspevok páčil a vnukla som vám myšlienku, ako originálne potešiť novopečených rodičov malého drobca :) 
Pekný večer vám želá
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov