Svadobná pohľadnica s fotografiou

8/12/2017 03:28:00 PM

V poslednom čase sa vôbec nebránim jednej veci - využitiu fotografie snúbencov na ich svadobné prianie. Je to naozaj osobnejšie tvoriť prianie spolu s ich fotografiou a verím, že aj pre nich to je darček, ktorý si nechajú na pamiatku, dokonca vystavia na poličke :)


Naposledy ma o takéto prianie poprosila kamarátka, aby ním potešila svoju sesternicu (spolu s manželom) v jej svadobný deň. Bolo treba dodržať farebnosť (sivá a biela farba) a inak som mala ruky voľné. Fotografiu som urobila ústrednou a zdobenie jemné, ale nápadné. 



Výber papiera padol hneď na značku UHK Gallery (kolekcia Celebration), ktorý bol sivo-biely a zároveň krásne ornamentový, že sa hodil k svadobnej tematike. S lepenkovými ozdobami som to tentokrát nepreháňala a použila som len ozdobný rámik a drobné motýliky. Nemohli chýbať papierové kvietky, lístky, čipka a samolepiace perličky. A čerešničkou na torte je drobná mašlička.
Fotografiu som podľa potreby upravila a vyhotovila u nás vo firme BEST FOTO.


Verím, že som sa pri tvorbe do všetkého trafila a prianie sa bude snúbencom páčiť.
Rátalo sa mi, že kamarátka sa na mňa obrátila s prosbou o vytvorenie svadobného priania, a dokonca ešte počítala s tým, že si ho budú chcieť vystaviť a chcela ho ladiť do farieb interiéru. Naozaj veľmi milé, čo poviete? :) 
Ďakujem za všetkých takýchto kamarátov i zákazníkov a za ocenenia, ktoré mi vedomky aj nevedomky píšu. Vždy krásne zahrejú pri srdci :)
Pekný víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Kristínka je to nádherné,také osobné,klobúk dolu,pekné prianie ;-)

    OdpovedaťOdstrániť