Scrapbookové nákupy V.

8/16/2017 09:42:00 PM

Dva scrapbookové nákupy v priebehu 3 týždňov? :D Nuž, tak je to s nami závislákmi :D Ale nie, srandujem. E-shop www.organizatorka.sk naskladnil posledné čísla tvorivého časopisu Creativity a ja som ich musela mať - všetky 4 čísla s kopou darčekov. A aj niečo naviac, ale naozaj len pár vecí ;)

Ak sa vám na hornej fotografii zdá, koľko som toho nakúpila, tak sa nenechajte oklamať. To sú len časopisy s darčekmi, ktoré boli úplne zadarmo. Je ich bohate a už sa teším, čo s nimi vytvorím. Aby ste ale vedeli, čo na tej fotografii je, tak vymenujem: časopisy, sada novinkových papierov od Docrafts, gelatos, pom-pomy, 5ks filcu A5 rôznych farieb (ladiacich k pom-pomom), nálepky dievčatok Santoro Gorjuss, papierové výrezy dievčatok Santoro Gorjuss, drobné drevené pohľadničky s dievčatkami Santoro Gorjuss, kartičky s obáločkami Papermania a perličková nálepka motýľa. Časopisy plné inšpirácií si môžete zakúpiť TU. :)
A teraz pozrite na fotografiu časopisov bez pridaných darčekov, hneď je poloprázdna, však? :D :D :D


Ešte som sa nechala uniesť a objednala som si lepenkové ozdôbky od Wycinanka, extra silnú lepiacu pásku, vyrezávaciu šablónu v tvare lístka do X-pressu alebo Big Shotu a krásne papierové pásy od UHK Gallery a Galeria Papiera :) Pozrite si novinky na e-shope, tieto dni tam neustále pribúdajú.


Maťka sa dnes opäť postarala o môj skvelý deň. Ďakujem!! ;)
Dnešný večer som tiež strávila tvorením jedného zaujímavého projektu a už zajtra ho uvidíte na blogu Vintage Crafting. Nenechajte si to ujsť. ;)
Krásny večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov