Scrapbookové nákupy IV.

7/29/2017 10:46:00 PM

Nový tovar v e-shope www.organizatorka.sk ma nenechal chladnou a pár nových vecí som si zaobstarala pre doplnenie zásob (lepidlá a ozdoby), niektoré zas pre radosť a postup v tvorbe :) 

Najväčšiu radosť som si urobila sadou na modelovanie kvietkov.  Je to vlastne mäkká podložka a k tomu super zabalená sada pomôcok, ktoré vidíte na fotografii. Sú to také "perá" s gulôčkou na oboch koncoch. Gulôčky majú rozličné veľkosti, aby ste mohli modelovať rozličné veľkosti lupienkov. Pridala som pár fotiek zo skúšky a ešte určite pridám aj článok, ktorý vám poradí, ako s takouto sadou pracovať :) Musím uznať, že je skvelá. Kvietok krásne vymodeluje a vytvorí parádny efekt, ktorý by som inak nedocielila.




S koľkými typmi lepidiel pracujete? Ja ich používam hneď niekoľko, pretože každý typ je vhodný na iné lepenie. Používam: PVA tekuté lepidlo (úplne napravo na fotografii), obojstrannú samolepiacu pásku, obojstrannú samolepiacu pásku extra silnú (tá červená na fotografii), tavnú pištoľ s lepiacimi tyčinkami a samozrejme 3D samolepiace vankúšiky na vytváranie 3D efektu. Zásoby si pravidelne dopĺňam :)


Z materiálu Summer Feelings som si ešte doplnila sadu papierov, nové obrázky a ozdoby. Plánujem len tak pre radosť vyrobiť dovolenkový album, lebo túto tematiku zbožňujem. Svoje fotografie tam nedám, lebo sa nechystám na dovolenku pri mori (a také fotografie sa k tejto tematike hodia najviac, no nie?), ale možno to bude super darček pre niekoho ;)  


Na toto som už nejaký čas čakala! Na krásnu čipkovanú bordúru, ktorú si vyrežem z akéhokoľvek papiera na počkanie. Viete, mám doma okrajové raznice, ktoré by som veľmi rada používala, ale nie sú vhodné na tvrdší papier (akým je napr. papier od UHK Gallery, s ktorým neustále pracujem). Takže som túto vyrezávaciu šablónu potrebovala ako soľ, lebo ste si určite všimli, že čipky, rozetky a podobne romanticky ladené ozdoby používam neustále.


Pozrite, aké sú krásne! Ako "živé"! ;)


Neviem, či som to už spomínala, ale Maťka ma rada rozmaznáva. Neraz mi pošle vzorky či niečo krásne na vyskúšanie. V tomto balíčku mi poslala vianočnú papierovú stavebnicu z novej tohtoročnej kolekcie. Že je na to skoro? Možno áno, ale verte či nie, tovar sa už v zahraničí naskladňuje a čoskoro pribudne aj u nás na Slovensku, aby sme do Vianoc stihli vytvoriť pohľadnice, zápisníčky, december daily albumy a vianočné ozdoby. No ale späť k veci. Poslala mi krásnu papierovú stavebnicu na výrobu 6 pohľadníc. Ozdôbok je tam oveľa viac, takže vám vyjdú aj na iné projekty. 


A čo je ešte pre mňa novinka pri tejto stavebnici - niektoré detaily sú lesklé zlaté (v angličtine je to označené ako FOIL). Je to úžasný detail, ktorý urobí vianočné pohľadnice ešte slávnostnejšie a krajšie ;) Jednu stránku som pre vás odfotila z dvoch rôznych pohľadov, aby som zachytila lesk tých zlatých detailov.



Čo vravíte na moje nákupy? Vyzerajú tie vaše podobne? Niečo do zásoby, niečo novinkové a nejaké pomôcky, ktoré vás posunú ďalej v tvorbe? :)
Ja sa už neviem dočkať tvorby a určite sa s vami podelím o nové inšpirácie a návody v ďalších príspevkoch ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov