Baby boy pohľadnice pre Oliverka

7/16/2017 08:37:00 PM

Kamarátka ma poprosila o výrobu 2 pohľadníc pre svojho takmer dvojročného synčeka, ktoré mu založí na pamiatku do jeho bábätkovského albumu. Prvá je k jeho prvému rôčiku a druhá je k jeho druhému rôčiku, ktorý má o pár mesiacov :)

Kamarátka ma pred výrobou poprosila o využitie Oliverkových obľúbených farieb a dopravných prostriedkov. Pri oboch pohľadniciach som použila papiere od UHK Gallery, lepenkové výrezy od Wycinanka a ďalšie rozkošné detské ozdoby. Toto všetko nájdete v e-shope www.organizatorka.sk, kde teraz prebiehajú aj fantastické letné zľavy. ;) 
Pohľadnica k prvému rôčiku je v sýtej zelenej farbe a nemohol tam chýbať traktor a autíčko. Detskú tematiku som podčiarkla svorkou so včeličkou, buttonkou s kočíkom, gombíkmi a flitrami.





Pohľadnica k druhému rôčiku je v modro-bielej farbe a v hrkálkovom prevedení. V hrkálke sa presýpajú drobné ozdôbky ako flitre, perličky, lepenkové hviezdičky a gombíky. Tento zaujímavý detail je doplnený o lietadielko s obláčikmi (toto je reklamná vzorka, ktorú dostanete ako darček k objednávke u www.organizatorka.sk), buttonku s bábätkom, kovové pierko, gombík a samolepky.







Bolo pre mňa radosťou vyrobiť Oliverkovi pohľadnice, ktoré si raz bude pozerať spolu so svojimi fotografiami z detstva. Hrkálkovú pohľadnicu som vyrobila náročky, aby sa s ňou drobec mohol na oslave svojich 2. narodenín aj pohrať a vytvoril si k nej vzťah. :)
Väčšinou tvorím bábätkovské pohľadnice ako gratulácie pre rodičov a bolo príjemné pre zmenu tvoriť prianie priamo pre bábätko do jeho spomienkového albumu.
Príjemný vstup do nového týždňa vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov