Vintage Crafting: Svadobné prekvapenie

6/27/2017 05:24:00 PM

Svadba so sebou nesie hneď niekoľko krásnych prekvapení - nádherná nevesta, ktorú po prvýkrát všetci uvidia v bielych svadobných šatách, ozdobené priestory hostiny, z ktorých sála slávnostná atmosféra ... a v neposlednom rade sú to aj svadobné dary. Dokonca samotný dar vie ukrývať milé a nečakané prekvapenie a ja vám dnes taký ukážem ;)


noviniek, ktoré Maťka naskladnila do e-shopu som si schytila papiere z novej kolekcie Morning Wedding od UHK Gallery, svadobné lepenkové výrezy od Wycinanky, papierové kvietky, k papieru ladiacu šnúrkučipkuwashi pásku, rôzne drobné ozdôbky a to najdôležitejšie – základ exploding boxu.
Možno som až príliš ružovo naladená, ale neviem odolať takýmto farbám pri svadobných projektoch a keďže použité papiere majú v názve slovo “svadba”, tak nemám kvôli tomu vôbec zlé svedomie  :D


Prešívané kruhy a lístky ku kvetom som vyrezala na Big Shote pomocou vyrezávacích šablón. Rôzne veľkosti motýlikov zas pomocou šikovných razníc.

  
Svadobná lepenková 3D torta musí byť. Nájdete ju v niekoľkých variantách v e-shope a ak si ju sami neviete poskladať, pozrite sa na môj podrobný fotopostup. A pri zdobení si neklaďte medze – dá sa ozdobiť toľkými spôsobmi že až 😉


Neváhajte si kliknúť na môj príspevok na blogu Vintage Crafting, kde nájdete ešte viac detailov tohto projektu ;)
Príjemné papierové svadbovanie vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov