Vintage Crafting: Challenge 2/2017

4/06/2017 09:19:00 AM

Ani nevieme ako a už je tu apríl. Spolu s májom je to môj najobľúbenejší čas, kedy je jar najcitelnejšia. Slniečko už pekne svieti, všetko rozkvitá, vzduch vonia po kvetoch, vtáčiky nás budia čvirikaním ... no je toho veľa, čo na týchto mesiacoch zbožňujem. A jedným z dôvodov je aj challenge na blogu Vintage Crafting! :)

Podmienky sú jasné: veľkonočné prianie, využitie zelenej alebo žltej farby a zajačika v akejkoľvek forme (pečiatka, chipboard, obrázok, nálepka, atď.).
Vymýšľala ich Daniela a vymyslela ich skvelo. Ja som hneď schytila polotovar kraft vajíčkovej pohľadnice, papiere od UHK Gallery, kvietky od Wild Orchid Crafts, lepenkové výrezy od Wycinanka a ďalšie ozdoby - všetok tento krásny materiál mám klasicky od www.organizatorka.sk
Pohľadnicu na tento štýl som učila tvoriť dievčatá aj na papierovom maratóne. Myslím, že je to originálny spôsob tvorby pohľadníc na Veľkú noc ;)



Zdobenie je bohaté, aj keď sa to hneď nemusí javiť. Navrstvila som na seba lepenkové kríčky, papierové kríčky a lístky, papierové kvietky, sisal, rozetku, papierového 3D motýľa, ďalšie zvieratkovské lepenkové ozdoby, perličky a perličkové tyčinky.





Ako som sa pustila do tvorenia pre challenge, tak som ti urobila ešte jednu pohľadnicu naviac. Nespĺňa podmienky, takže si z nej neberte príklad :)
Neodolala som totiž papierovým tulipánom a vytvorila netypickú ružovú pohľadnicu. Možno vás prekvapí a možno inšpiruje k tvorbe ružových veľkonočných pohľadníc ...uvidíme :)




Neváhajte ani sekundu a pustite sa do tvorenia. Okrem šance vyhrať skvelú tvorivú cenu a výhodný poukaz na konci roka, si takto vytvoríte pohľadnicu (pohľadnice) pre svojich blízkych, ktorým jedinečným spôsobom zaželáte krásnu Veľkú noc :)


Tešíme sa na vaše projekty!
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov