Novinky z tvorby a blogovania I.

4/08/2017 08:25:00 PM

Stále sa niečo deje. Pravidelne tvorím, blogujem, píšem a tu sú moje malé tohtotýždňové novinky, ktoré som vám chcela zhrnúť v jednom víkendovom príspevku ;)


Na pravej strane blogu ste si mohli všimnúť odklik k hlasovaniu v súťaži Bloger roka 2017. Rovnako ako minulý rok, aj tento rok sme náš krásny tvorivý blog Vintage Crafting zapojili do tejto celoslovenskej súťaže. Máte jedinečnú šancu podporiť náš dizajn tím, ktorý pravidelne prispieva skvelými DIY návodmi, scrapbookovými inšpiráciami, trendmi v oblasti scrapbookingu a v neposlednom rade aj tvorivými súťažami s parádnymi cenami. Tomuto blogu robím koordinátorku už rok a pol a som naň veľmi hrdá :) 
Nájdite si prosím 3 minútky času a zahlasujte TU vyplnením vašej e-mailovej adresy a následným potvrdením linku, ktorý vám na ňu zašlú. Minulý rok sme boli v TOP 10 a verím, že s vašou podporou sa tentokrát dostaneme ešte vyššie. V mene nášho Vintage Crafting tímu ďakujem ;)


Jedna pani mala záujem o drobnú pohľadničku k narodeninám svojej kamarátky, tak som vyrobila hneď 2 pohľadnice, aby si vybrala. Prvá je úplne jemnučká. Detaily nájdete vo forme krásnej baletky na scrapbookovom papieri a na mnou vyskladanej mini girlande.



Druhá je bohatšie zdobená, vyskladaná z papierovej stavebnice a rôznych ozdôbok. Všetok tento krásny a kvalitný materiál mám tradične od www.organizatorka.sk ;)



Snažím sa byť aktívna aj na Instagrame a Pintereste. Nájdete tam odo mňa nové príspevky na rôzne témy, ktoré si možno radi pozriete, prípadne prepinujete ;)
Niekedy pridávam aj fotky z procesu tvorby. Tu sú malé ukážky z mojej najnovšej bielo-fialovej svadobnej knižky:








Majte krásny zvyšok víkendu,
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov