Všetko najlepšie ku Dňu učiteľov

3/06/2017 03:09:00 PM

Včerajšiu nedeľu som trávila nad prácou. Našťastie nad príjemnou prácou a rada by som vám ju dnes ukázala :)

Ako som už spomínala v niektorom z predošlých príspevkov, moja mamina je vychovávateľka v školskom klube. Niekedy dostane za úlohu urobiť niečo naviac v mene školy a ja sa jej vždy snažím pomôcť. A keď to má niečo spoločné so scrapbookingom, tým lepšie :)
Spoločne sme mali vymyslieť pekný pozdrav ku Dňu učiteľov pre bývalých učiteľov, ktorí sú už na dôchodku, ako prejav úcty. Karty mali byť pekné, elegantné a reprezentovať školu. Návrh som urobila ja a po schválení sme začali pracovať na všetkých pozdravoch. Robí ich krásnymi materiál od www.organizatorka.sk - papiere značky UHK Gallery, kvietky značky Wild Orchid Crafts, samolepiace perličky, lístky vyrezané pomocou vyrezávacej šablóny a Big Shotu a pomôcky, ktoré sú pri tvorbe nevyhnutné ako fantastická nízkoteplotná lepiaca pištoľ a 3D lepiace vankúšiky.


Výsledkom bolo 26 kusov pozdravov, ktoré sú navlas rovnaké a verím, že adresátov potešia a budú im zdobiť poličku aspoň niekoľko dní. :)




Verím, že som aj vás inšpirovala k tvorbe jednoduchých a efektných ručne robených pozdravov v školskom či pracovnom kolektíve, ktoré môžu slúžiť ako pozvánka na firemnú akciu alebo pozdrav k sviatku. :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov