Vintage Crafting: Trendy foamiranové kvietky hotové za 5 minút

3/16/2017 07:10:00 PM

Počuli ste už o foamirane? Až ste vo svete scrapbookingu doma, tak na vás posledné týždne číhal z každej strany. Trend foamiranových kvietkov je teraz v totálnom rozpuku (doslova, že? :)) a ja som s ním tvorila tiež vďaka materiálu od organizatorka.sk a mini-kurzu s Irenkou Vohlídkovou. :)
Na blogu Vintage Crafting som pre vás pripravila DIY návod zložený z 3 krokov vhodný pre začiatočníkov a tých, ktorí chcú mať krásne kvietky vyrobené za 5 minút. Celý príspevok si pozrite TU. :)


Moje foamirovanové kvietky sa mi tak zapáčili, že som ich chcela použiť na niečo špeciálne a trvalé (dekoráciu). Niečo len a len pre mňa. Našla som im krásne uplatnenie na fotorámiku, aj spolu s iným materiálom: lepenkovými výrezmi, čipkou, kovovými ozdobami, perličkami a papierovými ozdobami vyrezanými na Big Shote. Fotorámik mám od www.bestfoto.sk a scrapbookový materiál spolu s pomôckami k tvoreniu od www.organizatorka.sk.


A tu sú detailné fotografie. No nie sú tie kvietky ako živé? ;)










Ďakujem za prečítanie môjho príspevku :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov