Nový rok, nový materiál, nové nápady, ale "starý" skvelý e-shop

1/06/2017 07:34:00 PM

Už sa po sviatkoch pomaly dostávam do starých koľají a opäť tvorím. Mám chuť zatiaľ len na drobnosti, ktorými sú pohľadnice. A dnes vám prinášam 2 inšpirácie ;)

Po týchto veciach som na e-shope www.organizatorka.sk pokukovala už nejaký čas a pred pár dňami ma nimi majiteľka e-shopu Maťka aj potešila. Ako koordinátorka blogu a členka dizajn tímu Vintage Crafting mám totiž skvelé výhody v podobe tvorivých balíčkov materiálu podľa želania. Takže pravidelne dostávam balík nádherného materiálu - ja to volám scrapbookové Vianoce. Tentokrát som si vybrala (ehm, ďalšiu :)) papierovú stavebnicu Creative Chalk, A4 papiere s krásnymi obrázkami v provensálskom a vintage štýle, pergamenové papiere (vellum), jednofarebnú šnúrku bakers twine, papierové kvietky značky Wild Orchid Crafts a vyrezávacie šablóny do môjho Xpressu (hodia sa samozrejme aj do Big Shotu). No paráda proste. :)




Nevydržala som a hneď som musela vyskúšať nové šablóny a materiál. :)
Pri prvej pohľadnici som vytvorila akúsi kolážovú kompozíciu z obrázkov, ozdôb a kvietkov. 






Pri druhej pohľadnici som tiež vrstvila papiere, ale ústredným motívom bol vintage obrázok vtáčika s klietkou. Ten som doplnila papierovými výrezmi, papierovými ozdobami a kvetmi. Tie musia byť naozaj všade. Sú dokonalé! :)







Verím, že sa vám moje najnovšie pohľadnice páčili :)
Prajem krásny víkend, 
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov