Úžasný vianočný darček od Saal Digital

12/09/2016 04:18:00 PM

Vo štvrtok mi dorazila nádherná fotokniha od Saal Digital CZ, na ktorú som získala kupón v hodnote 1200 Kč na ich facebookovej stránke. Získanie tohto kupónu mi urobilo obrovskú radosť, ale oproti tej, ktorú som mala, keď mi prišla samotná fotokniha, je to nič. Kniha je úžasná a už teraz viem, že je to asi najkrajší tohtoročný vianočný darček :)

Možno som urobila netradičné rozhodnutie. Namiesto súkromných fotografií s priateľom a s rodinou, či fotografií z mojej tvorby (svadobné, tehotenské, potréty a iné) som vytvorila z fotoknihy katalóg mojich scrapbookových projektov. Nad týmto nápadom som uvažovala už nejaký čas a viem, že som zvolila správne. :)


Fotokniha bola vyrobená a zaslaná naozaj ultra expresne. V nedeľu večer som posielala objednávku a vo štvrtok predpoludním som ju už držala v ruke. Wow!



Fotoknihu som si vyskladala v programe SaalDesigner, ktorý som si zdarma stiahla na ich webovej stránke. Mám už skúsenosť s tvorbou fotoknihy, a preto som nemala problém pracovať s podobným programom. Ale je to naozaj intuitívne a po niekoľkých minútach sa do toho dostanete, aj keď nemáte predošlé skúsenosti. Mala som na výber široký výber fotokníh a ja som si zvolila fotoknihu vo formáte A5 (15x21 cm), s lesklým knižným obalom a s tvrdými lesklými stránkami. A vyšlo mi až 56 strán, čiže je dosť hrubá. Fotografie som aplikovala na celú stranu, bez textu a bez obrázkov. Chcela som ju úhľadnú a zameranú len a len na moje scrapbookové projekty a detaily na nich.  
Veľmi oceňujem využitie každého milimetra vo fotoknihe. Prvá aj posledná strana musí byť u konkurenčnej CEWE prázdna, ale tu som si mohla nahrať fotografie a samozrejme, že som to využila.
Grafiku na obale a na prvej strane som si predpripravila v Adobe Photoshop. Následne som ich ako obrázok vložila do fotoknihy. Urobila som tak preto, lebo svoje logo, ikonky sociálnych sietí a zvyšné veci už mám v počítači a nemusela som ich robiť v programe nanovo. A záležalo mi na tom, aby bol použitý rovnaký font písma a jeho farba. 




Fotografie sú úplne nádherné. Všetko samozrejme záleží od ich kvality. Nakoľko si všetky fotografie ukladám v čo najväčšej kvalite a pracujem aj na tom, aby som ich mala pekné a estetické, tak tie moje tam vyzerajú super. Niektoré som dala na celú dvojstránku a parádne to ukázalo. Žiadny orez, žiadne skreslenie - všetko, ako má byť. A bola som maximálne spokojná s farbami.



Fotoknihu som ukázala svojmu ocinovi, ktorý je profesionálny fotograf, mamine, priateľovi aj kolegynke z práce, ktorá má tiež skúsenosti s takýmito produktmi, a všetci boli nadšení. Ocino s kolegynkou si tiež všimli rozdiely oproti CEWE, ktoré ocenili tak ako ja :)



Kniha ma aj dojala. Držala som v ruke svoju handmade tvorbu, svoje fotografie, svoju fotoknihu, svoju značku. Je to moja prvá fotokniha (verte či nie, aj keď v tomto odbore pracujem, na seba a svoje súkromné projekty väčšinou nemám čas) a je v nej celá moja tvorivá duša, celé roky práce a makania na sebe. 



Ešte raz sa chcem poďakovať Saal Digital CZ za úžasnú a kvalitnú fotoknihu, ktorú som mohla vyskúšať, a naozaj ma ohúrila. V budúcnosti sa na nich určite obrátim so súkromnými projektmi a využijem aj iné služby, ktoré ponúkajú :)
Kristína


You Might Also Like

0 komentárov