TOP 10 najčítanejších príspevkov v roku 2016

12/31/2016 03:40:00 PM

Ahojte,
dnes je posledný dnes v tomto roku a ja by som sa vám všetkým, ktorí si či už pravidelne alebo len občasne kliknete na môj blog, chcela veľmi pekne poďakovať. 
ĎAKUJEM, že čítate môj blog, že vás zaujíma, čo nové som sem pridala, čo nové som vytvorila a čo sa v mojom (nielen) scrapbookovom svete deje. Vďaka vám mám motiváciu neustále sa zlepšovať, prichádzať s niečím novým, venovať sa tomu, čo ma baví (haha a odsúvať všetko ostatné, že) a dosahovať svoje menšie či väčšie sny. Nebyť tohto blogu a vás, veľa vecí by sa v mojom živote neudialo. Nemala by som články v časopisoch, nerobila by som kurzy scrapbookingu, nespolupracovala s inými obchodmi či dizajn tímami a mnoho iného. A to si veľmi cením a pokračujem ďalej ... v blogovaní, scrapovaní, grafike i vo fotení ;)
Pri tejto príležitosti som si pre vás pripravila zoznam TOP 10 NAJČÍTANEJŠÍCH PRÍSPEVKOV NA MOJOM BLOGU, aby ste si zrekapitulovali niektoré moje články a opätovne, alebo možno aj prvýkrát, si ich prečítali v príjemnej sviatočnej atmosfére pri šálke kávy :) 
Začnem možno netradične od najčítanejšieho príspevku. Zistila som, že BLOG HOPy sú najobľúbenejšie :)


TOP 1
Októbrový BLOG HOP s Vintage Crafting
TOP 2



TOP 3


TOP 4


TOP 5


TOP 6


TOP 7


TOP 8


TOP 9


TOP 10


Ešte raz vám zo srdca ďakujem za priazeň a verím, že v roku 2017 si sem opäť kliknete a nájdete tu zase niečo zaujímavé, scrapbookové i nescrapbookové, inšpiratívne, poučné či len také oddychové.
Krásneho Silvestra vám prajem a šťastný Nový rok! ;)
Kristína




You Might Also Like

1 komentárov

  1. Kristínka ťažko sa vyberá top,pre mňa sú všetky zaujímavé. A v ďalšom roku Ti prejem ešte viac tvorivého ducha,a vlastné šťastie a zdravie aby si nám mohla tvoriť úžasné vecičky.

    OdpovedaťOdstrániť