Vintage Vianoce

11/22/2016 06:58:00 PM

Vianoce sú najkrajším dňom v roku, ktorý milujeme od detstva. A čo nám viac pripomenie detstvo, kedy sme s radosťou a túžbou čakali na sneh, rozprávky, mikulášsku nádielku či kopu darčekov pod stromčekom, ako staré obrázky a fotografie? :)

Papierové stavebnice od www.organizatorka.sk obsahujú aj takéto nádherné obrázky a papierové ozdoby k tomu. A keď k tomu pridáte do pozadia ešte jemne ladené papiere od UHK Gallery z kolekcie Winter in Avonlea a lepenkové výrezy od Wycinanka, nostalgické pohľadnice sú na svete. Ja sama obdivujem na tomto materiáli púdrové farby, tematiku dreva, obrázky zvierat a detí. Všetko sa dá krásne nakombinovať, evokuje to spätosť s prírodou a zimný čas. :)



Pre zvýraznenie pohľadníc som nezabudla pridať aj paličkovanú čipku, perličky, tekuté enamelky, dvojfarebnú šnúrku, washi pásku, flitre a kovové ozdoby.






Popri týchto pohľadniciach som pracovala aj na iných projektoch, ktoré vám neskôr ukážem. Ale určite sa chcem "pochváliť" touto skvelou krabičkou, ktorú sme dávali kurzistkám na Vianočnom papierovom maratóne ako darček a je od Wycinanka. Naozaj veľmi šikovná, zmestia sa do nej papierové ozdoby na stromček, pohľadnica či nejaký drobný darček. 


Sama o sebe je pekná, ale ja som ju chcela ešte trochu dozdobiť, nakoľko pôjde kamarátke ako darček. Aby som zvýraznila kraft materiál a zároveň k nemu doladila ozdoby, použila som pár lepenkových výrezov hviezd, 3D papierovú hviezdu, ktorú nás Maťka naučila na maratóne (z papiera od UHK Gallery), flitre, tekuté perličky a enamelky. S výsledkom som veľmi spokojná! Tak málo stačí, aby ste ešte viac podčiarkli krásu krásneho :)





 A čo vy? Už tvoríte vianočne alebo si to odkladáte na december? :)
Na e-shope Organizátorky nájdete kategóriu Tvoríme na Vianoce, kde nájdete všetok vianočný scrapbookový materiál. Môžete z neho vytvoriť plno krásnych vianočných pohľadníc, menoviek, visačiek, ozdôb na stromček či iných projektov ;)
Krásny večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov