Papierový stojan na kahanček

11/06/2016 06:02:00 PM

Že sa dá vyrobiť pekný stojan na kahanček len z pár kúskov papiera a ozdôbok? O tom vás presvedčím v dnešnom príspevku ;)

S vianočným lepenkovým venčekom som mala skôr pohľadnicové plány. Ale keď som zistila, že sa doňho krásne zmestí kahanček, tak som plány pozmenila a urobila som jednoduchý stojan. Je papierový, takže krehkejší ako iné stojany, ale aj tak milá dekorácia na stolík minimálne počas jednej zimy.

Na výrobu stojana som potrebovala:
* 1 ks papiera vyššej gramáže
* 2 ks scrapbookového papiera (červenej a zelenej farby) od UHK Gallery
* 1 ks vlnkovaného papiera
* 1 ks papierovej rozetky (obrus pod tortu)
* 1 ks venčeka z lepenky od Wycinanka
* červené bambuľky (tzv. pom-pom)
* flitre
* drevené muchotrávky
* X-press (alebo Big Shot) s vyrezávacími šablónami
* lepidlo a 3D lepiace vankúšiky

Všetok tento materiál a pomôcky si môžete zakúpiť v tomto e-shope.


Postup je jednoduchý. Z papiera vyššej gramáže vyrežeme najmenší kruh, ktorý je o trocha väčší od venčeka. Zo scrapbookového papiera v bielo-červenej farbe vyrežeme o niečo väčší kruh a ten predošlý nalepíme naň pomocou 3D lepiacich vankúšikov. Z vlnkovaného papiera vyrežeme zase o niečo väčší kruh a tie dva zlepené prilepíme lepidlom naň. Pod tieto 3 zlepené kruhy nalepíme papierovú rozetku. 
Základ je hotový a teraz sa ide na tú zábavnejšiu časť. Na najmenší kruh nalepíme pomocou 3D lepiacich vankúšikov lepenkový venček. Ten budeme ozdobovať malými muchotrávkami, červenými bambuľkami, červenými flitrami, bielymi vločkami a zelenými lístkami vyrezanými prostredníctvom šablóniek na X-presse.
Do stredu venčeka položíme kahanček a je to! 
Jednoduché, milé a ručne vyrobené :)


Ak budete podobný stojan tvoriť aj vy, neváhajte sa so mnou o jeho fotografie podeliť cez e-mail alebo na mojej Facebook stránke ;)
Príjemný nedeľný večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov