Bude sa kurzovať!

10/06/2016 07:46:00 PM

Ani vám nemusím hovoriť, ako sa teším na ďalší kurz, ktorý vďaka Maťke z www.organizatorka.sk realizujem v nedeľu. Už sa neviem dočkať kurzistiek, skvelej atmosféry a hlavne tvorenia. To (ako viete) milujem a milujem učiť iných tvoriť vlastné ručne robené projekty, ktorými môžu tešiť seba a blízkych :)

Keď som premýšľala, aké projekty by som mohla kurzistky naučiť, aby sa im zišli v bežnom živote, tak mi hneď napadla zaujímavá stojaca pohľadnica (easel card) a papierové lízatko - zápich. Ich výroba nie je vôbec komplikovaná, netreba pri nej veľké zásoby materiálu a sú naozaj univerzálne a využiteľné pri akýchkoľvek sviatkoch a príležitostiach.
Pracovať nebudeme s hocijakým materiálom, ale s najnovšou (ešte horúcou z výroby) kolekciou papierov Autumn in Avonlea od UHK Gallery, krásnymi lepenkovými nápismi a ozdobami od Wycinanka a ďalším rôznorodým materiálom, ktorý ponúka Organizátorka a vždy ho nájdete u nej v e-shope.
Ja som ako ukážku na kurz vytvorila túto pohľadnicu a verím, že dievčatá osloví. Z kurzu pôjdu s rovnakou, prípadne podobnou :)




Ak by ste mali záujem o nedeľný celodenný papierový maratón, ešte sa nájde voľné miestečko. Stačí si ho objednať TU. Domov odídete s papierovým lízatkom, pohľadnicou a leporelovým albumom, ktorý si vyrobíte s Irenkou Vohlídkovou. A aby som nezabudla. Okrem projektov si domov odnesiete aj materiál, ktorý dostanete v balíčku a možno aj cenu z tomboly. Bude to skvelo strávený deň! ;)
Vidíme sa na kurze,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov