Svadobný dar, ktorý má srdce

9/19/2016 02:00:00 PM

... a to doslova :D Vďaka papierovej kolekcii Holmes in Love od UHK Gallery si to môžem dovoliť povedať. V minulom príspevku s názvom "Black & White" som vám odprezentovala temnú, čiernu a depresívnu stránku tejto kolekcie. A teraz ideme na tú svetlú, červenú a láskyplnú stránku :)

Kolegynka chcela potešiť svoju kamarátku svadobným darom vo forme scrapbookového exploding boxu (darčeková krabička na peniaze) z mojej dielne. Keď zbadala (už si neviem spomenúť, pri akej príležitosti to bolo) túto kolekciu, povedala mi, že ho chce v takom štýle. Ja som sa pustila do toho a tu je výsledok. :)





Urobiť vrchnáčik boxu bola trocha výzva, lebo sme tam chceli zakomponovať obrázok naturálne zobrazeného srdca, ako ho poznáme z učebníc biológie. Aby to získalo romantický (a nie tragický :D ) nádych, srdce som nechala "zarásť" kríčkami, lístkami a kvetmi. Na nich samozrejme nemohli chýbať motýle. A viac nič. Len mená mladomanželov a dve perličky. Myslím, že to veľmi pekne a vkusne ukázalo, čo poviete? :)




Je tu dôkaz, že sa snažím do každého svojho projektu vložiť srdce. Niekde len teoreticky a niekde aj prakticky :)
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Krásny!! Včera som vyrobila jeden svadobný z rovnakej sady papierov. Najskôr som vyberala zo sady The Promise, ale predsa len zvíťazila opäť výrazná sada od UHK :o). Mladomanželov chcem prekvapiť, takže sa ním pochválim až po svadbe ;o).

    OdpovedaťOdstrániť