Black & white

9/01/2016 02:47:00 PM

Dnes som vyscrapovala niečo nepekné a nepríjemné. Niečo, o čom sa nehovorí, a pri čom sa každý tvári, že to neexistuje. Nie, nie je to smrť, aj keď to tak vyzerá. Je to niečo celkom iné. Niečo horšie.

Už názov layoutu je netradičný, pretože táto veta sa používa pri manželskom sľube. A ja som ju použila pri téme, kde nadobúda úplne iný zmysel. Ťažký, negatívny a trpký. Neopisuje vzťah dvoch ľudí, ale vzťah človeka k duševnej afektívnej poruche a k životu s ňou.


Pri tvorbe som využila papiere od UHK Gallery, lepenkové výrezy od Wycinanka a ozdoby od Organizátorka. Papierová kolekcia Holmes in Love je temná, čierna, krvavá, tajomná a skľučujúca. Ja som tvorila s čierno-bielym papierom a obrázkami, aby tam bola hĺbka a kontrast. Zdobenie je menej bohaté a vyhýbala som sa romantickým prvkom. Nechcela som od fotografie odpútať pozornosť prílišným zdobením, pretože tá je najdôležitejším prvkom tohto layoutu. Vložila som tam aj rôzne odkazy, aj keď sa to na prvý pohľad nemusí vzdať. Také na premýšľanie. Komu sa chce.
Fotografia je z mojej zbierky.





Na chvíľku som sa odklonila od svojej tvorby - od jemných farieb, romantiky, kvietkov a motýľov a pekných nápisov. Od ideálov.
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov