Svadobná obálka na peniaze

8/31/2016 07:26:00 PM

V dnešnej dobe je veľmi rozumné darovať mladomanželom ako svadobný dar peniaze. Prečo? Lebo im aspoň nekúpite zbytočnosť alebo niečo, čo už majú, prípadne čo dostanú od ďalších svadobných hostí. Je to menej starostí pre vás, ale verte mi, že aj pre nich. Peniaze môžu minúť na to, čo práve potrebujú - na spotrebiče, ktoré im v domácnosti ešte chýbajú, na svadobnú cestu, na ktorú škriabu peniaze popri svadbobných prípravách alebo ich jednoducho vložia do banky, kde počkajú na svoj čas. Je to neosobný darček, ale pre pár, ktorý začína budovať spoločný život a otáča každé euro, veľmi vďačný. ;)
 
Aby ste sa necítili pri peňažnom dare nepríjemne, lebo vám nezabral ani chvíľku času pri jeho vyberaní, tak ho skúste štýlovo zabaliť. Obdarovaní hneď uvidia, že darček bol premyslený a dotiahnutý do konca :) 
V jednom z predošlých príspevkov som vám ukázala dokonalý svadobný exploding box vhodný na darovanie peňazí a dnes vám ponúkam ďalšiu variantu. Menej efektnú, ale rovnako krásnu :) Je ňou pohľadnicová obálka na peniaze.



 Je to vlastne pohľadnica, ktorá sa uzatvára na stužku a vo vnútri nájdete nielen priestor na blahoželanie, ale aj vrecko na peniaze.



Pri tvorbe som využila prenádherný papier v romantickom vintage štýle od Pion Design, lepenkové výrezy od Wycinanka, buttonku od Lucky Barabas, ozdoby a pomôcky (vyrezávacie šablóny, raznica) od Organizátorky. Mám od nej zakúpené aj spomínané papiere a lepenkové výrezy. Skvelo k sebe jednotlivý materiál ladil, čo poviete? :) 


Hrala som sa s vrstvením a zdobením. Dokonca som po dlhšom čase aj kvapkala farbu, respektíve pigmentovú farbu IZINK v perlovej farbe (od Organizátorky) a ružový lak na nechty, ktorý mi dávnejši kúpila mamina. 


A malý nákuk dovnútra ;)


Pekný večer a príjemné svadbovanie vám praje 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov