Papierové lízatká

8/21/2016 10:30:00 PM

... áno, tak sa volajú moje nové produkty, ktoré som v zápale tvorivosti vyrobila. Nie je to nič nové pod slnkom, ale je to moje. :) Špajdle sa využívajú na množstvo vecí a takáto dekorácia má množstvo rôznych variánt. Ja som s pomocou špajdle vyrobila papierové lízatko - pohľadnicu so zápichom v jednom. Teda hneď zopár. ;)

Pri tvorbe som pracovala s vyrezávacími šablónami v tvare kruhu s efektom prešívania a práve tým tvarom mi to pripomína lízatko :) Krásne papiere od UHK Gallery, lepenkové výrezy od Wycinanka, vyrezávacie šablóny a ozdôbky od Organizátorka to všetko pekne scrapbookovo doplnili :)


A v čom je jeho čaro okrem toho, že je rozkošné? 
Na druhú stranu môžete napísať venovanie, čím spĺňa funkciu pohľadnice. Obdarovaného určite poteší takáto drobnosť aj bez ďalšieho darčeka.
Alebo ho podarujete s darčekom - najlepšie s kyticou kvetov alebo s kvietkom v kvetináči. Tu spĺňa aj funkciu zápichu.
Pridala som aj drobné visačky, bohaté zdobenie a mašličky.


Myslím, že mu neodolá ani dieťa, ani dospelý. :)


Takýto zaujímavý zápich sa dá využiť aj na označenie stolov na svadbe, ako menovka (v menšom prevedení na špáratku), ako zápich do torty či zákuskov (opäť v menšom prevedení) a podobne.


Ďakujem za prečítanie môjho dnešného príspevku ;)
Príjemný vstup do nového týždňa vám prajem, 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov