Na krídlach víly

8/13/2016 03:46:00 PM

Milujeme ich pre ich éterický vzhľad a magické schopnosti. Vyskytujú sa v rozprávkach, filmoch, seriáloch, na bytových doplnkoch, na oblečení....a verte či nie, aj v scrapbookovom materiáli :) 

Ja som tentokrát tvorila s lepenkovými vílami a nakoľko sa hodia najmä do detskej tematiky, tak tu mám hneď 2 detské projekty na ukážku :)
Prvým projektom je papierový lapač snov, ktorý som vytvorila ako darček pre jednu milú zákazníčku. Objednala si u mňa veľký detský scrapbookový album a takouto milou dekoráciou som jej chcela urobiť radosť naviac. 
Ak si chcete taký lapač snov vyrobiť aj vy, pozrite si môj príspevok na blogu Vintage Crafting, ktorý vám pomôže pri tvorbe. ;)




Druhým projektom je 3D blahoželanie (tzv. easel card) pre čerstvých rodičov malého dievčatka. Táto skladacia pohľadnica krásne ukáže na poličke a dá sa naozaj bohato dozdobiť. Kvietky a motýliky nemohli chýbať, rovnako ako moje obľúbené papiere vo vintage štýle.
Podrobný fotopostup na jej výrobu nájdete v mojom príspevku na blogu Vintage Crafting ;)






Snáď som vám spolu s vílami vyčarovala pekné inšpirácie, ktoré vám pomôžu pri tvorbe vlastných scrapbookových projektov ;)
Pekný víkend vám želá Kristína

You Might Also Like

0 komentárov