Happy birthday, madam

8/29/2016 04:34:00 PM

Tvorenie pohľadníc sú taká príjemná oddychovka, že som rada, keď sa tvorbe nejakej môžem venovať. Najmä, ak ju môžem tvoriť podľa svojho uváženia. Päťdesiatka mojej tety si tiež žiadala nejaké pekné blahoželanie a tu ho máme :)


Oslava je síce takmer o mesiac, ale mala som čas a chuť na pohľadnicový relax, tak som ju vytvorila v predstihu. Výber papiera opäť padol na UHK Gallery (kolekcia Avonlea) a využila som aj jeden obrázok (kolekcia Mademoiselle), ktorý tvorí ústredný motív. 
Ďalej som pracovala s lepenkovými výrezmi od Wycinanka, pomôckami (raznice, vyrezávacie šablóny) a ozdôbkami od Organizátorka. Znova som vsadila na ženskosť a kvietkovano-motýlikovú romantiku. 
Pohľadnica je vo forme "easel card"- veľmi som si takýto typ pohľadníc obľúbila :) Ak ju chcete vyskúšať aj vy, môj fotopostup nájdete TU.






Verím, že sa mojej tete bude pohľadnica páčiť a skrášli jej narodeninový deň :)
Ďakujem za prečítanie môjho dnešného príspevku,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov