First Communion Wishes

6/21/2016 07:53:00 PM

Predminulú sobotu som bola pozvaná na prvé sväté prijímanie sesternici môjho priateľa. Bola to pre mňa veľká česť a chcela som ju potešiť milým darčekom. Síce nevyrábam projekty v tejto tematike, ale tentokrát som sa prekonala, aby som jej urobila radosť a aby mala krásnu spomienku na tento deň odo mňa a môjho priateľa :)

Pohľadnica spolu s taškou sú jemné, romantické a neprezdobené. Najmä pri pohľadnici som dbala na vzdušnosť a jednoduchosť :)
Nakoľko obľubuje zelenú farbu, tak som jej veci ozdobila papiermi od UHK Gallery z kolekcie Spring in Avonlea. Síce sú skôr tyrkysové (alebo zeleno-modré s tematikou ruží), ale neodolateľné a viac sami hodili k danej tematike, ako ich sýtozelené papiere, ktoré v kolekcii nájdete tiež. Lepenkové výrezy sú od Wycinanka, majú naozaj širokú škálu ozdôb v rôznych tematikách - s lepenkových krížikom, holubičkou a sviečkou som ozaj zabodovala. :) A v neposlednom rade spomeniem e-shop www.organizatorka.sk, z ktorého mám rezacie šablóny (prešívané kruhy a motýľa), svorku, bakers twine šnúrku, pergamenový papier (vellum), kvietky s lístkami, papierovú rozetku a polotovar tašky.





Darčekovú tašku som už neladila do náboženskej tematiky, ale urobila som ju univerzálnu s nápisom Pre Teba. Ak bude chcieť, tak si ju nechá a ak jej bude zbytočná, tak poslúži ďalej tak, že do nej zabalí darček niekomu inému :)







Ďakujem za nahliadnutie na môj blog :)
Pekný večer vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov