Box for birthday wishes

6/27/2016 09:17:00 PM

Dnes mám pre vás krabičkovú inšpiráciu, ktorá vás v mojej tvorbe určite prekvapí :)


Rada občas tvorím aj iné projekty ako pohľadnice, zápisníky, fotoalbumy a podobne. Určite ste si už všimli, že sa mi podarí ozdobiť a vyrobiť krabičky, fľaštičky a dekoratívne predmety. Táto krabička vznikla na prosbu od zákazníčky, ktorej som vyrábala pozvánky a menovky na narodeninovú oslavu. Nevedela som povedať nie :)
Krásny polotovar je kúpený a vyzeral veľmi dobre v prírodnej drevenej farbe. Ale ja som ho na požiadanie zvonku natrela pár vrstvami bielej akrylovej farby a dozdobila dreveným prasiatkom, kvetmi a inými ozdôbkami od www.organizatorka.sk a www.wycinanka.net
Krabička slúžila ako pokladnička na narodeninovú oslavu päťdesiatnika, kde budú hostia vhadzovať obálky s blahoželaniami a peniazmi. Pre tento dôvod a aj preto, aby ladila k pozvánkam a menovkám, je zdobená v prírodných a neutrálnych tónoch. Po oslave sa bude dať určite využiť nanovo v domácnosti :)





Takto jednoducho si môžete vyrobiť, respektíve ozdobiť, krabičku aj vy či už k nejakej špeciálnej príležitosti alebo do domácnosti na vreckovky, peniaze, pohľadnice alebo suveníry. :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov