Wycinanka: DVD cover

4/15/2016 11:00:00 AM

Konečne sa mi podarilo zrealizovať projekt, ktorý už dlho plánujem, ale popri ostatných projektoch som nemala čas. Vytvorila som scrapbookový  obal na DVD. Nie je to žiadna novinka, ale zato v mojej tvorbe to novinka je a verím, že sa vám bude páčiť :)


Obal na DVD je veľmi praktická vec a keď sa to spojí so scrapbookingom, tak aj krásna. Ešte stále sú DVDčka v kurze a máme na nich napálené rôzne fotografie, či už z výletov, rodinných príležitostí alebo zo svadby a z fotenia novorodeniatka. Takýto obal im dá jedinečný a osobný šat. Skvelo bude tiež vyzerať vystavený na poličke a určite ho nebudete schovávať do stojanov.  :)
Ak by ste chceli dať zaujímavý darček novomanželom, novopečeným rodičom malého pokladu, čerstvému magistrovi alebo jubilantovi, tak toto je dobrá voľba. DVDčko s fotkami ešte nemusí byť ani na svete, ale obdarovaný už bude mať obal naň doma :) K obalom vytvorím aj zdobenú kartičku (vo formáte cca 10x15 cm), kde napíšete venovanie, a tá bude vložená vo vnútri v priečinku (na ľavej strane).



Pri tvorbe som pracovala s papiermi a obrázkom od UHK Gallery, vyrezávacími šablónami a ozdobami od Organizatorka a lepenkovými výrezmi z novej kolekcie Hello Baby od Wycinanka. Tento obal vznikol ako inšpirácia na tvorbu s touto krásnou kolekciou lepenkových ozdôbok a celý článok nájdete na blogu Wycinanka. Môžete sa tešiť ešte na ďalšie inšpirácie, lebo kolekcia toho obsahuje omnoho viac ako som použila pri tomto projekte ;)






Na ľavej strane som vytvorila priečinok na založenie kartičky s venovaním a/alebo väčšej (10x15cm alebo 13x18cm) fotografie, ktorú máte z celého výberu na DVD najradšej ;) 



Na pravej strane máte priečinok na založenie DVD.



Ak by ste mali o výrobu takéhoto obalu záujem, neváhajte ma kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com. ;)
Pekný deň vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov