How to decorate a small paper bag

4/07/2016 06:11:00 PM

Ako ultra rýchlo vyrobiť rozkošné darčekové balenie pre voňavú alebo sladkú drobnosť, ktoré očarí obdarovanú osobu na prvý pohľad? Veľmi jednoducho! A netreba k tomu žiadne veľké schopnosti. Iba pár kúskov krásneho materiálu a lepidlo. ;)


Voňavý drobný darček máme. Síce má krásny obal, ale keď ho chceme darovať, treba ho ešte do niečoho pekného zabaliť. ;)




Rozetku a obrázky som si postupne ukladala na vrecko a hľadala im vhodnú kompozíciu.


Hlavný obrázok s citátom som si podlepila 3D samolepiacimi vankúšikmi, aby vystupoval do priestoru.


Postupne som dopĺňala ďalšie vrstvy: papierové výrezy zo stavebnice a lepenkové výrezy od Wycinanka. Niektoré papierové výrezy som trocha poohýbala, aby šli do priestoru a neboli úplne ploché.


Nesmela chýbať aj ružička, flitre a mašlička z bakers twine šnúrky.


Už len všetko zalepiť, doplniť pár bodiek tekutými perlami a je to!


Takýto je výsledok: rozkošné scrapbookové vrecko :)








Potešíte takým vreckom niekoho aj vy? Ak áno, pochváľte sa mi vašou tvorbou ;)
Pekný zvyšok dňa vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov