Vintage Crafting: DIY Easel card

3/10/2016 05:45:00 PM

Jar akosi neprichádza, tak sa ju snažím priviesť do života aspoň vo svojej tvorbe prostredníctvom jarných a veľkonočných projektov, ktorým sa posledné týždne venujem. Jedným z nich je aj 3D pohľadnica, ktorú som vytvorila pre blog Vintage Crafting a zároveň som spracovala aj fotopostup, aby ste si ju doma mohli vyrobiť aj vy. Predsa len ... sviatky sa už blížia a chceme potešiť blízkych peknými pohľadnicami počas Veľkej noci, no nie? ;)


Maťka naskladnila kopec nového materiálu, ktorý nájdete TU. Ak chcete odľahčiť svoju peňaženku tak, ako som to urobila ja (no a čo, niekto je na kabelky, niekto na topánky, niekto na šperky a niekto na scrapbooking :D ), určite zavítajte do jej e-shopu.

Dala som časť z novinkového materiálu (papiere od UHK Gallery, lepenkové výrezy od Wycinanka a iné) na kopu a začala som tvoriť.


A takýto je výsledok - jarná 3D pohľadnica vo vintage štýle  ;)







Fotopostup na výrobu takejto pohľadnice si môžete pozrieť v mojom príspevku na blogu Vintage Crafting.

Príjemné jarné tvorenie vám prajem!

You Might Also Like

2 komentárov