Happy mail from UHK Gallery

3/19/2016 06:09:00 PM

Ahojte,
pred niekoľkými dňami mi písala Ula z mojej milovanej UHK Gallery. Áno, tento šok (v dobrom slova zmysle) vystriedal ďalší. Okrem toho, že Ula chválila moju tvorbu s ich materiálom (jupíííí), vypýtala si moju adresu. Netrpezlivo som čakala, čo za prekvapenie pre mňa prichystala ... :)


Dnes mi kuriér priniesol balík a takmer som vyskočila z kože, keď som ho rozbalila. Kolekcie papierov, ozdôbky a darčekové reklamné predmety. Wow! A to všetko pre mňa ... len tak ... Milujem darčeky. Milujem takéto darčeky. A to ocenenie, ktoré sa v nich skrýva. Ďakujem krásne UHK Gallery za túto pozornosť! Neviem sa dočkať tvorenia s materiálom a používania praktických darčekov <3 


Snaha sa cení. Pamätajte na to ;)
Pekný zvyšok víkendu vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov