Wedding album "Swans"

2/22/2016 03:00:00 PM

Dnes by som sa Vám chcela pochváliť s mojou najnovšou svadobnou knižkou, ktorú niektorí z Vás mohli vidieť naživo na Svadobnom veľtrhu v Inchebe, kde som bola s www.organizatorka.sk v dňoch 12. a 13.2. ;) 
Album som tvorila podľa vlastnej fantázie a okrem papiera som využila mnoho rôznorodých ozdôbok ako papierové kvietky, kovové ozdoby, svorky, perly, nálepky a iné. Prevažujú tam výrezy z lepenky od Wycinanka, ktoré album robia krásnejším a jemnejším.


Wycinanka moju knižku odprezentovala v tomto príspevku na svojom blogu. Určite si na ich blog kliknite, nájdete tam mnoho inšpirácií aj od ostatných členov dizajn tímu ;)
A tu je na ukážku niekoľko fotografií knižky:
















Ak by ste si tento alebo podobný album chceli u mňa objednať, kontaktujte ma prosím na môj e-mail: cepcekova.kristína@gmail.com
Krásny deň Vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov