DTM Wycinanka: Get inspired

1/24/2016 11:16:00 AM

Ahojte!
Posledné dni som som sa nechala uniesť a relaxovala som pri tvorení pohľadníc a zápisníčkov. Nakoľko sa blíži Valentín, tak sa hodí mať zopár rozkošných papierových výrobkov na predaj pre tých, ktorí chcú (nielen) svoje polovičky potešiť (nielen) v tento populárny deň. Pracovala som najmä s materiálom od mojich srdcoviek - www.organizatorka.skwww.wycinanka.net ;)
*****
Hi!
Last days I was carried away and relaxed while creating scrapbook cards and notebooks. St. Valentine's Day is almost here and I need some lovely goodies in my little shop for those, who wanna make their loved ones happy in this day. I work especially with material from my favourite e-shops - www.organizatorka.sk and www.wycinanka.net ;)
























Ak by ste mali o niektorý môj výrobok záujem, neváhajte mi napísať e-mail na cepcekova.kristina@gmail.com alebo si daný výrobok objednajte v mojom obchodíku na SAShE

Krásny deň Vám praje Kristína
*****
Have a nice day, Kristína

You Might Also Like

2 komentárov