Christmas cards

11/10/2015 07:40:00 PM

Pekný večer Vám prajem!
Popri zákazkách som posledné dni tvorila zopár minimalistickejších vianočných pohľadníc pre seba, ktoré pred Vianocami rozpošlem/odovzdám svojim blízkym. Opäť som pracovala s materiálom (vianočné papiere, stavebnice, lepenkové výrezy, bakers twine, kovové komponenty, washi pásky) od www.organizatorka.sk. Zistila som, že tento rok medzi moje najobľúbenejšie farby pri tvorení vianočných pohľadníc patria dvojice biela+tyrkysová a červená+krémová. A na žiadnej pohľadnici nechýbajú rolničky, nech pri prezeraní roztomilo zvonia (a tie so škoricou aj voňajú) ;) 





Určite mi dáte za pravdu, že perníčky sú neodmysliteľnou súčasťou Vianoc a tiež skvelý motív vhodný na vianočné tvorenie. ;)








Kristína

You Might Also Like

0 komentárov