Októbrové novinky / October news

10/27/2015 06:11:00 PM

Október bol plný práce, tvorby, nových nápadov a nových príležitostí.


Začnem od konca ...

Túto sobotu som bola Maťkou Valešovou (majiteľka e-shopu www.organizatorka.sk a blogu www.vintagecrafting.sk) pozvaná na jej celodenný kreatívny kurz, ktorý zorganizovala. Pre mňa to bola veľka premiéra - prvýkrát som vysvetľovala na kurze tvorbu pohľadníc, zdobenie, dala babám/dámam na kurze nejaké rady a tiež som pomáhala pri práci s Big Shotom. 
Takto vyzerali moje ukážkové vianočné pohľadnice, ktoré som učila kurzistky vytvoriť s pomocou materiálu z e-shopu, s ktorým som pracovala pri ich výrobe aj ja.





Maťka sa s kurzistkami venovala zas tvorbe darčekových taštičiek, obálok, minialbumu a obalu na CD. Myslím, že my dve sme boli skvelá dvojka a spolu s ostatnými aj skvelá partia, ktorá s radosťou tvorila, popritom kávičkovala a srandovala ;) Pre mňa to bola nielen dobrá skúsenosť, ale krásne strávený deň v tvorivej atmosfére medzi fanúšičkami papiera a scrapbookingu. Nakoľko rada fotím, nezabudla som si tam so sebou vziať aj fotoaparát, aby som Vám priniesla reportáž z celého dňa! Celú reportáž nájdete v mojom článku na blogu Vintage Crafting. ;) A tu je malá ochutnávka:









Z mojej najnovšej tvorby som Vám ukázala pár nových výrobkov - väčšina z nich bola vyrobená na zákazku.  Novinkou u mňa je niečo, čo som už dlho plánovala, a to robiť na albumy/zápisníky látkový obal. Je príjemnejší na dotyk, mäkkučký a výsledok vyzerá úplne inak ako s papierom. Takže v mojej ponuke nájdete už  aj takýto vzhľad obalu :) Zatiaľ mám len dve ukážky:










Takáto jemná knižka hostí zdobila jednu špeciálnu svadbu:





Pracovala som aj na svadobnom plánovači, ale nakoľko ho nevesta ešte nedostala do daru od zákazníčky, tak pridávam len zopár fotiek ;)




Táto pohľadnica bola vyrobená už cez leto, ale perfektne sa hodí k jesennej tematike a nebola ešte zverejnená, tak nech sa páči ;)






V najbližších týždňoch sa s Vami podelím s ďalšími skvelými správami, ktoré mi urobili obrovskú radosť a posunú ma zase o trošku vpred v mojej tvorbe. ;) 

Majte krásny večer!
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov