BLOG HOP s Vintage Crafting

10/15/2015 05:00:00 PM


Vítam Vás na mojom blogu, kam Vás presmerovala mixed media kúzelníčka Deniska. S Vintage Crafting dnes BLOG HOPujeme! Pokiaľ netušíte, čo to ten BLOG HOP znamená - je to vlastne skákanie z jedného blogu na druhý. Skákať sa bude po blogoch členiek nášho dizajn tímu, aby ste videli ich tvorbu mimo blogu Vintage Crafting, viac ich spoznali, získali prehľad o tom, na akých sociálnych sieťach sú a mohli ich obdivovať dennodenne! Každá z nich vám ukáže niečo nové zo svojej tvorby, k tomu pripojí aj pár slov a v každom z príspevkov na vás bude čakať súťaž s krásnou výhrou ;)

Ja som v poradí štvrtá, takže už máte 3 tvorivé príspevky za sebou a ak náhodou nie, klik na blog Vintage Crafting, kde nájdete cestu ku všetkým príspevkom ;)

Ja Vám prinášam ukážky môjho najnovšieho projektu -
vianočného exploding boxu 
(v slovenčine je to niečo ako vybuchovacia krabička a funguje tak, že keď dáte preč vrchnáčik, tak všetky steny kocky padnú). Je to môj druhý exploding box v živote a musím sa priznať, že prvý som od základov robila sama, ale tento je iba ozdobený polotovar, takže mi to uľahčilo a skrátilo robotu. Už som to spomínala v niektorom v predošlých príspevkoch, že na skladanie až tak nie som, ale zas niekedy chytím náladu a skladám ako o život (papierové stromčeky, kvietky, kabelky, atď.). Ale teraz som bola lenivšia a chcela len zdobiť a šiť, takže mi ten polotovar skvelo zapasoval ;) Zdobenie je tentokrát takmer len papierové. Rezala som z papierov štvorčeky, vrstvila ich na seba, prešívala niektoré vrstvy a potom lepila na polotovar.  




Vrchnáčik som dekorovala aj zamašličkovanou saténovou stužkou a dvojfarebnou bakers twine šnúrkou, na ktorú som zavesila papierový výrez, kovový komponent (zvončeky) a rolničky.



Vnútro je ozdobené len papiermi rovnako ako vonkajšie strany.



Pri tvorbe som využila tento skvelý Maťkin materiál:

Luxusná sada papierov Jingle All The Way
Papierové výrezy Shabby Chic Christmas
Exploding box - polotovar
Bielo-zlatá bakers twine

Keďže som bola v úplnom scrapbookovom tranze, tak som vytvorila aj vianočnú pohľadnicu. Je naozaj jednoduchá a opäť je hlavným mottom "Vrstviť, vrstviť a vrstviť". Ako vidíte na fotografii, potrebujete k tomu najmä pekné vianočné papiere, ktoré striedate s jednofarebnými. Potom pridáte nápis vytvorený s pomocou pečiatky, špeciálnej pečiatkovacej podušky a embossovacieho prášku (horúci embossing), ladiacu bakers twine šnúrku a rolničky ;) Ja som na pohľadnicu dala nápis v angličtine, ale u Maťky nájdete aj pečiatky so slovenskými nápismi
K vianočnému tvoreniu sa hodia ligotavé detaily, ktoré sú neutíchajúcim trendom v súčasnosti. A ako na ne? Prečítajte si o tom viac v mojom článku.



Pri tvorbe pohľadnice som pracovala s týmto materiálom od Maťky:
Sada papierov 6x6 North Pole
Papierové rozetky, Sweet Paris
Sada šnúrok bakers twine, Curiosity Corner

SÚŤAŽ
A čo by to bol za BLOG HOP bez súťaže a parádnej výhry! 
Ak viete odpoveď na nasledujúcu otázku, neváhajte a napíšte ju do komentára a snáď sa práve na Vás usmeje šťastie ;)
"Koľko produktov má aktuálne skladom e-shop organizatorka.sk z kolekcie Santoro Mirabelle?" 
(ráta sa všetko okrem papierových sád)

Súťaž končí dnes o polnoci a zo všetkých komentárov, ktoré budú obsahovať správnu odpoveď na otázku, náhodne vylosujem výhercu krásnych perličiek z kolekcie Santoro Mirabelle z e-shopu www.organizatorka.sk


Meno výhercu z tejto i ostatných súťaží BLOG HOPu sa dozviete v pondelok (19.10.) na blogu www.vintagecrafting.sk, kde sa to celé začalo.

Ďakujem Vám za návštevu! Verím, že som Vás inšpirovala a nakopla k tvorbe vianočných projektov v predstihu. Výroba projektov, ktoré som Vám ukázala, nezaberie veľa času a uuuurčite s nimi zahviezdite ;)  
Teraz môžete pokračovať na blog Vintage Crafting, kde sme začali dnešný BLOG HOP a kde Vás čaká príspevok od poslednej členky dizajn tímu - Irinky

Krásny zvyšok dňa Vám praje

P.S. Veľmi ma poteší vaša podpora aj mimo blogu, preto budem rada, keď si na mňa kliknete na SAShE, Instagrame, Google +Pintereste a Facebooku ;)

You Might Also Like

15 komentárov

  1. 15? a tiež chválim krabičku aj pohľadnicu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vánoční inspirace jako lusk! Precizní a úchvatné!! Vysoký level!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prekraasne vyrobky))) Vemi inspirativne.
    Aktualne je v eshope 15 ks zo sady Santoro Mirabelle.
    Sona Mackova

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahojte, ja si myslim, ze je spravna odpoved je 6.
    N.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som naratala 11 roznych druhov Santoro Mirabelle. Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Śkatuľka je krásna :) A myslím že ich je 15 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No,, ak nerátame teda tie papierové sady, ani veci vypredané, tak je to 15 produktov.. nálepky, perličky, kvietky, mašličky, washi pásky a výrezy, 4 druhy silikónových pečiatok, 3 druhy deco maché a 2 albumy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krabičky učarovali aj mne ale ja som ešte len začiatočnik :-) odpoveď na otázku je 15 Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krááásne! Dýchaju z nich Vianoce :)
    na sklade je ich 15

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Och ja tak obdivujem tvoju tvorbu,je uzasna!
    Santoro mirabel som napocitala 15 a ak tam patri aj cisto santoro (bez mirabel tak o 19viac) ale tipujem teda 15! Lenka P.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 15 ? :) Nadherna krabicka ako vzdy :D tvoj blog navstevujem pravidelne a inspirujem sa :D dakujem Monika T.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nestihla som sutaz (ale inak je ich 15 :) )....no nic to nemeni na fakte, ze exploding box aj pohladnica su krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dámy, ďakujem Vám krásne za skvelé odozvy! Teším sa, že sa Vám projekty páčia, ešte ich pár narobím k Vianociam, aj nejaký DIY návod, aby ste si niečo zaujímavé mohli samé doma vyrobiť podľa neho ;) Samozrejme, aj Vy sa podeľte s nami na FB o zaujímavé návody a projekty. Ďakujem aj za zodpovedanie súťažnej otázky, správna odpoveď bola 15 a budem pomaly žrebovať zo všetkých správnych odpovedí výherkyňu, ktorú oficiálne spolu s ostatnými výhercami vyhlásime v pondelok na blogu Vintage Crafting ;) Majte krásny víkend!

    OdpovedaťOdstrániť