DT SCRAP atelier

4/01/2015 10:13:00 AM

Ahojte!
Ako som avizovala niekedy v minulých príspevkoch, 
mám pre Vás skvelú novinku!
Bola som vybraná do dizajn tímu
na blogu SCRAP atelier! 


Je mi cťou byť súčasťou talentovaného a rôznorodého
(pozostávajúceho zo slovenských, českých a poľských scraperiek 
a jedného poľského scrapera)
 tímu scraperov, pri ktorých práci mi padá sánka.
Vyhlásenie nového DT nájdete TU a nasledujúce dni sa s nami pozoznamujete prostredníctvom príspevkov na SCRAP atelier. 
Príspevok o mne by mal byť už túto nedeľu ;)

Keďže je dnes 1. apríl, tak bola vyhlásená aj aprílová challenge, ktorú nájdete TU. Inšpirovať Vás môžu "kráľovské" projekty DT. Ja som pred týždňom obdržala balíček krásneho materiálu (tá pečiatka na krabici - veľmi milé gesto od Janky ;)) ...


... a vyrobila som z neho na túto tému otváraciu pohľadnicu s jasným odkazom:






Majte krásny deň plný splnených snov!
Kristína

You Might Also Like

2 komentárov